לפיד גינה את האלימות נגד הצעיר החרדי: "אסור לקבל בשום פנים ואופן אלימות"

    איתי גדסי No Comments on לפיד גינה את האלימות נגד הצעיר החרדי: "אסור לקבל בשום פנים ואופן אלימות"

    יו"ר יש עתיד כתב: "אני מגנה בכל תוקף את התקיפה של עובד תחנת רדיו קול חי. אני מבין שמערכת הבחירות מעוררת יצרים, אבל אסור לקבל בשום פנים ואופן אלימות"

    יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר האופוזיציה ויו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד מגנה את התקיפה האלימה שאירעה היום (ראשון) כלפי צעיר חרדי עובד רדיו קול חי: "‏די כבר עם האלימות", כתב לפיד "אני מגנה בכל תוקף את התקיפה של עובד תחנת רדיו קול חי. אני מבין שמערכת הבחירות מעוררת יצרים, אבל אסור לקבל בשום פנים ואופן אלימות. סומך על משטרת ישראל שתביא את האחראים לדין במהרה".

    לפיד מצטרף לשורה של חברי כנסת ואישי ציבור שהביעו זעזוע מהמעשה הנפשע.

    ח"כ ישראל אייכלר הביע גם הוא זעזוע מהמקרה וכתב: "אירוע התקיפה הפראי נגד אדם חרדי באוטובוס לבני ברק, הוא פשע שנאה. זהו פרי הביאושים של ההסתה האנטישמית שמפיץ ליברמן יום יום בתקשורת המעודדת את הפורעים".

    אייכלר הוסיף: "בעולם מתוקן מפלגתו של ליברמן הייתה נפסלת מריצה לכנסת בעוון גזענות ואנטישמיות. אך לעת עתה החוק והפרשנות של השופטים והיועצים משפטיים שוללים את החלת חוק הגזענות והאנטישמיות נגד יהודים חרדיים. הם יכשירו כל פשע שנאה ובלבד שיצליחו להפיל את 'שלטון החרדים'".

    לדבריו "הדרך היחידה להשיב מלחמה שערה נגד ההסתה והאלימות היא הצבעה למפלגות החרדיות. לא נקבל הגנה מהשלטון החילוני, ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמיים. כל עוד לא אסרו עלינו את ההצבעה בפלפולים משפטיים, חובה על כל איש ואישה לצאת ביום שלישי לקלפי ולהוסיף קולות למפלגות שייצגו את הציבור החרדי בכנסת. רק כך נרסק להם את התקווה ל'מדינה בלי חרדים'".

    ח"כ אייכלר אף שוחח עם הבחור שהוכה, התעניין בשלומו ואיחל לו רפואה שלמה.

    ‏אמו של הנער שהותקף סיפרה לעיתונאי אריאל אלחרר: "שנה שלימה אני עוקבת אחריך ואחרי סיפורי השנאה כלפי חרדים שאתה מעלה, הייתי בטוחה שאתם סתם מגזימים שם בתקשורת אבל היום שזה הגיע לבית שלי, לבן שלי, אני מאמינה להכל, פשוט עצוב שזה מדינת היהודים, תמסור תודה לליברמן בשמי".



    0 תגובות